Entrevista cù u CEO di Hape Holding AG da a China Central Television Financial Channel (CCTV-2)

L'8 d'aprile, u CEO di Hape Holding AG, u sgiò Peter Handstein - un rappresentante eccezziunale di l'industria di i ghjoculi - hà realizatu una entrevista cù i ghjurnalisti di u Canale Finanziariu di a Televisione Centrale Chine (CCTV-2). In l'intervista, u sgiò Peter Handstein hà spartutu e so opinioni nantu à cumu l'industria di i ghjoculi hà sappiutu mantene a crescita stabile malgradu l'impattu di COVID-19.

L'ecunumia glubale hè stata pesantemente scuzzulata da a pandemia durante u 2020, ma l'industria glubale di i ghjoculi hà ottenutu un aumentu stabile di vendite. In particulare, l'annu passatu, l'industria di i ghjoculi hà vistu un aumentu di vendite di 2,6% in u mercatu di cunsumatori cinese, è cum'è una corporazione di punta in l'industria di i ghjoculi, Hape hà vistu una crescita di vendita di 73% in u primu trimestre di u 2021. A crescita di u mercatu cinese hà andatu in manu cù una dumanda crescente di ghjoculi d'alta qualità per e famiglie in Cina, è Hape crede fermamente chì u mercatu cinese serà sempre u stadiu principale in relazione à i scopi di vendita di a cumpagnia in i prossimi 5 à 10 anni. U mercatu cinese hà sempre un putenziale enormu. Sicondu Petru, u contu per a quota di u mercatu cinese di l'affari globale di u gruppu serà aumentatu da 20% à 50%.

A parte di questi fattori, l'ecunumia di stà in casa s'hè sviluppata dramaticamente durante a pandemia, è a crescita splusiva di i primi prudutti educativi hè una prova di questu. I pianoforti educativi in ​​legnu sviluppati da i prudutti Hape è Baby Einstein anu beneficiatu di l'ecunumia di stà in casa, diventendu una di e migliori scelte per e famiglie chì vulianu gode di u so tempu inseme. E vendite di l'articulu sò in furia in cunseguenza.

Petru continuò à enfatizà chì a tecnulugia intelligente integrata in i ghjoculi serà a prossima tendenza di l'industria di i ghjoculi. Hape hà aumentatu i so sforzi in quantu à sviluppà novi ghjoculi è hà aumentatu u so investimentu in e tecnulugia novi per rinfurzà a so putenza dolce è rinfurzà a cumpetitività generale di a marca.

Parechje cumpagnie anu chjusu i so magazzini fisici è prestatu più attenzione à l'affari in linea durante u focu COVID-19. À u cuntrariu, Hape hà attaccatu à u mercatu offline durante stu periodu duru, è hà ancu introduttu Eurekakids (una catena di ghjoculi spagnola di punta) in u mercatu cinese per sustene u sviluppu di i magazzini fisichi è furnisce una sperienza di shopping megliu. à i clienti. Petru hà ancu enfatizatu chì i zitelli ponu percive l'alta qualità di un ghjoculu solu per mezu di e so esperimenti di ghjocu è esplorazione. Attualmente, a compra in linea hè diventata gradualmente u metudu principale per i cunsumatori per sceglie i so prudutti, ma simu fermi nantu à a credenza chì a compra in linea ùn pò esse indipindente da l'esperienza di shopping in i magazzini fisici. Cridemu chì e vendite di u mercatu in linea seranu aumentate cum'è i nostri servizii offline migliurà. Dunque, prupunemu chì l'aghjurnamentu di a marca serà realizatu solu per mezu di u sviluppu equilibratu di i mercati in linea è offline.

È infine, cum'è sempre, Hape s'impegna à purtà più ghjoculi qualificati à u mercatu per a prossima generazione per piacè.


Tempu di post: 21-lugliu-2021