Frankenblick, Germania - ghjennaghju 2023. Schildkröt Puppen & Spielwaren GmbH sò stati acquistati da Hape Holding AG, Svizzera.
A marca Schildkröt per parechje generazioni hè stata per l'artighjanu tradiziunale di a fabricazione di pupi, cum'è qualsiasi altre in Germania. Da i bisnonni à i nipoti - tutti amanu è curanu i so pupi Schildkröt. Una grande quantità d'amore è di cura passa in a fabricazione di ognuna di e nostre bambole, vantandu una squisita artigianalità chì pudete vede è sente.
Da bambole d'artista in edizione limitata, bellissimu artighjanali à classici affascinanti cum'è a bambola "Schlummerle" (a bambola morbida per abbraccià è ghjucà cù, perfetta ancu per i zitelli assai chjuchi) - tutti i nostri prudutti, cumprese i vestiti di bambole, sò fatti in Germania. aduprendu materie prime non tossiche è materiali prudutti in modu sustenibile. In un'era induve l'industria mundiale di i ghjoculi s'appoghja più ch'è mai in articuli economici, pruduciuti in massa, avemu sustinutu u nostru principiu di a fabricazione tradiziunale ("Made in Germany") è continueremu à fà. U risultatu hè ghjoculi artighjanali di alta qualità chì sò assai cullezzione è offrenu un valore di ghjocu eccezziunale, mentre chì sò durable è sicuru per i zitelli. Schildkröt hà tenutu a so prumessa per 124 anni.
Quandu a nostra cumpagnia hà cuminciatu à fà i ghjoculi in u 1896, i pupi d'alta qualità eranu sempre un articulu di lussu. Micca solu questu, ma i pupi realistici modellati dopu à i zitelli sò generalmente fatti di porcellana è dunque assai fragili è micca adattati per i zitelli. L'idea innovativa di i fundatori di Schildkröt di fà bambole in celluloide - un materiale chì à l'epica era novu - hà permessu per a prima volta a pruduzzione à grande scala di pupi realistichi per i zitelli chì eranu lavabili, colorati, durable è igienici. Stu novu disignu robustu era simbolizatu da a marca di tartaruga in u logu di a cumpagnia - una dichjarazione eccezziunale allora è u principiu di una storia di successu chì cuntinueghja finu à oghje. Dapoi u 1911, u tempu di Kaiser Wilhelm II, i nostri pupi eranu bestsellers internaziunali è esportati in i paesi di u globu. Modelli cum'è "Bärbel", "Inge" o "Bebi Bub" - unu di i primi pupi di u zitellu - anu accumpagnatu generazioni intere di mamme di bambole in a so avventure di a zitiddina. Un bellu numeru di questi pupi storici una volta apprezzati è ben curati sò oghji preziosi oggetti di cullezzione.
Schildkröt è Käthe Kruse sò i Pionieri di pupi è di proprietà di Hape
"L'acquistu da u Gruppu Hape permette à Schildkröt di internaziunalizà in una manera chì ùn sariamu micca pussutu fà per noi stessi. Semu felici è aspittemu di travaglià cù u Hape-Team in u futuru ".
Hape hà e stesse radiche è u stessu valore cumunu: l'educazione face u mondu un locu megliu per i zitelli è dà à i ghjovani in u mondu a pussibilità di educà si attraversu l'apprendimentu basatu in ghjocu chì ci piace à implementà in u mondu di a pupa.
"Pettinà e duie cumpagnie storiche è mudificate di a fabbricazione di bambole tedesche sottu un tettu Hape hè un gran mumentu. Schildkröt cum'è Kathe Kruse aiutanu à purtà l'amore è u ghjocu à u mondu dapoi 100 anni fà, As Hape hà pensatu à ghjucà à l'Amore, amparate, aghju vede questu cum'è un ghjocu d'amore, impetu di cura. Cù u spiritu di Hape, purteremu Schildkröt à u successu pienu è lasceremu à più zitelli scopre u valore di a cura ".
Tempu di post: 10-Jan-2023